Strona glowna
oferta
wspolpraca
promocje
cennik
kontakt
linki

   Współpraca Biura Rachunkowego z Klientem oparta jest na pisemnej umowie, która szczegółowo określa zakres świadczonych usług, sposób dostarczania dokumentów oraz zasady ustalania wynagrodzenia Biura. Wszelkie zmiany dokonywane są wyłącznie poprzez podpisanie odpowiedniego aneksu do pierwotnej umowy, przynajmniej z 1 miesięcznym wyprzedzeniem.
   Dokumenty  przeznaczone do księgowania dostarczane są przez Klienta do siedziby Biura. Na życzenie Kontrahenta, możliwy jest bezpłatny odbiór dokumentów z miejsca dla niego dogodnego  (np. siedziba firmy lub miejsce prowadzenia działalności). Częstotliwość dostarczania dokumentów określona zostaje w umowie współpracy.  Analogiczne zasady dotyczą odbioru (lub dostarczenia do Klienta) deklaracji, zestawień i sprawozdań.

   W ramach ustalonego w umowie wynagrodzenia podmiot obsługiwany przez Biuro ma prawo do bezpłatnych konsultacji osobistych, telefonicznych lub za pośrednictwem poczty internetowej. Zakres konsultacji dotyczy przedmiotu działalności gospodarczej Klienta.

   Biuro Rachunkowe LEDGER w ramach podpisanej umowy wspiera swoich klientów w trakcie ewentualnych kontroli skarbowych, ZUS i innych uprawnionych instytucji. Wraz z Państwem przygotowujemy wszelkie wyjaśnienia oraz pisma na każdym etapie postępowania kontrolnego.